f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 
 





  f·p·p · T·S | Akrobacje

Manual

Akrobacje

Jeżeli grałes w half-life'a, podstawowe przyciski w TS'ie bedą identyczne. Jak w każdym modzie możesz te przyciski zmienic.Jak kolwiek bedziesz potrzebował opis przycisków niestandardowych aby gralo Ci się lepiej. W TS'ie bardzo wazną częścia gry są akrobacje (ze strony zabawy jak rownież punktacji). Na szczęscie dla nowicjuszy, system poruszania się jest o wiele prostszy w praktyce niż jego tlumaczenie.
Poziom akrobacji zależy od tego pólokręgu który widzicie koło celownika. W tym pólkole znajduje się mala kropka, ktora na screenie znajduje się po srodku. W zależnosci od tego w której części pólokregu znajduje się ta kropka, akrobacja będzie jakości Słabej (Low) , Średniej(Medium) lub Wysokiej(High). Kropką kieruje się myszką podczas gry, gdy popatrzymy do góry, kropka przesunie się do części High i analogiczie do Low.
Główne kategorie akrobacji:
Flip'y To sa tzw. fikołki, salta (jak kto woli). High: Pełny flip, lądujesz na stopach. Medium: Flip średniej jakości, lądujesz na plecach. Low: Krótki flip, lądujesz na plecach i ślizgasz sie przed siebie. Gracz stojąc może zrobić backflipa, przyciskając dwukrotnie jump. Backflipa mozna używac jako ruch rozbrajający przeciwnika.Backflip robiony w małej odległości od przeciwnika, odbiera mu hp. Aby wstać z ziemi po wykonaniu flipa, należy przycisnąc jumpa lub stunta.
Dive'y High: Długi i wysoki dive. Medium: Średni dive. Low: Krótki dive, po jego wykonaniu ślizgamy się po ziemi. Dive jest wykonywany przez przyciśniecie przycisku stunt. Przyciskając stunta raz, rzucimy się do przodu, tyłu, lub na boki(zależnie od tego w która stronę sie poruszamy). Gracz wyląduje na ziemi i będzie na niej leżal, aż jump lub stunt nie zostanie wciśnięty. Po zrobieniu dive'a i zbliżaniu się ku ziemi, można przytrzymać przycisk stunt, co spowoduje przeturlanie sie po ziemi i automatyczne wstanie. To rozwiązanie jest o wiele bardziej praktyczne w czasie walki.
Turlanie się (rolls) Turlanie się to jeden z wymijających manewrów. Wykonuje się je przyciskając dwukrotnie przycisk kucania. Jakośc turlania sie zależy od wolnych slotów. Wspinanie sie (climbing) Mozesz sie wspinac na wiekszość scian, a nawet poruszać sie wzdlóż nich. Aby to zrobic, stań naprzeciwko sciany i dwukrotnie przyciśnij [jump].Odbijesz sie od sciany do gory, trzymając nadal [jump] zrobisz to jeszcze raz. Jezeli masz 60 lub więcej slotów, ten ruch może być wykonany trzy razy w jednej serii. Jeżeli masz mniej slotów wolnych, maksymalna ilość ruchów to 2. Aby poprawnie wykonać wspięcie sie, należy trzymać celownik na obiekcie na który chcemy sie wspiąc. Jezeli celownik bedzie poza tym obiektem, wykonamy backflipa zamiast wspiąć się(dzieje sie to takze jezeli za szybko przyciśniemy 2x[jump]). Pozostałe ruchy
Unik przed kulą (bullet dodge) Gdy jest włączony Slow Motion lub Slow Pause, a my stoimy, możemy przycisnąć stunta aby wykonać ten ruch. Jest to bardzo przydatne posunięcie, lecz w czasie jego wykonywania nie można używac broni, a po jego wykonaniu leżymy na ziemi.
Wallflip Zrobienie wallflipa jest o wiele łatwiejsze niż w rzeczywistości ;-) wystarczy podejść do obiektu od którego chcemy sie odbić i przycisnać stunta. Zaczniesz biec wzdlóż wysokości obiektu, obrócisz się w powietszu i wylądujesz na nogach. Jest to bardzo ładnie wyglądający ruch, jak również bardzo przydatny.
Waga i Sloty Waga jest bardzo ważna w TS'ie. Odpowiada ona za to jak możesz grac. Dla tych, którzy lubią nosić ze sobą duzą ilość broni i bawić sie w rambo, ilość akrobacji jest mała. Uzbrojony tylko w nóż, bedziesz poruszał się o wiele szybciej i będziesz mógł wykonywać o wiele więcej tricków. Gdy dołączysz do gry, dostaniesz randomową konfiguracje, która zajmuje troche slotow. Jeżeli wszystkie bronie zostaną usunięte z konfiguracji (przycisnij 4), będziesz miał 81 wolnych slotów. Jeżeli masz wolnych od 81 do 60 slotów, jesteś zdolny do wykonania wszystkich akrobacji. Jezeli masz uzbrojenie które spowoduje ze masz mniej niz 60 slotów wolnych, wtedy możesz wykonywać akrobacje tylko kategorii medium i low. Jeżeli masz mniej niż 40 slotow wolnych, możesz wykonywać tylko akrobacje low. Jeżeli chcesz wiedziec które akrobacje możesz wykonać z daną konfiguracją, wystarczy rzucić okiem na wykaz. Zauważysz że wszystkie akrobacje będą na biało, lub część z nich będzie zabarwiona na czerwono, aby zaznaczyc które są niemożliwe do wykonania. Przyklad: Typowy pistolet zabierze Ci od 10 do 15 slotów, SubMachineGun(SMG) pomiędzy 15 a 30, broń długa 35-40, shotgun od 40 w góre. Jak widzicie odpowiednia konfiguracja wyboru broni jest bardzo ważna jeżeli chodzi o komfort i skuteczność gry.

by zleev








 + DODAJ NOWY TEMAT 




--------------------------------------
Autor: zleev
Aktualizacja: 02·12·2004 - 07:02



 : DRUKUJ 

     




   


f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


Dzisiaj jest Piątek · 19 Kwietnia · 2024
Strona wygenerowana w 0.033490 sek.