f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 
 





  f·p·p · T·S | Komendy konsoli

Manual

Komendy konsoli

Zmienne dla serwerów


- initial_cash: minimalna wartosc pieniedzy jaka dostaje gracz na starcie
- roundtime: czas rundy, w sekundach
- respawntime: czas pojawienia sie po smierci, w sekundach
- slowmatch: 0 bez spowolnien, 1 rezultatem jest ze kazdy za zabojstwo dostaje 1 sekunde slow-motion (patrz dzial manuale-bonusy)
- globalslow: wartosci miedzy 0 a 1, sprawi ze cala gra bedzie w trybie slow-motion, 1 oznacza normalna predkosc
- nopowerup: 1 oznacza brak bonusow na mapie
- realbullet: 0 (standard) oznacza realistyczne predkosci kuli podczas slow-motion, 1 oznacza realistyczne predkosci kuli przez caly czas
- usecash: tylko w trybie DM, wartosc 1 ustawi ze kazda bron bedzie mozna kupowac za pieniadze
- ammocount: 0 z pelna opcja magazynkow, 1 ralistyczne, 2 przetrwanie, 3 desperado (bez dodatkowej amunicji)
- bottalk: teksty botow wyswietlane podczas rozgrywki, 0 oznacza wylaczenie tekstow
- weaponstay: w sekundach, oznacza czas w ktorym bron bedzie na ziemi, po uplywie bron znika
- theonematch: 0 off, 1 on
- lastmanstanding: 0 off, 1 on
- weaponrestriction: 0 wszystkie bronie, 1 tylko kung-fu, 2 tylko bron reczna (katana, noze, kung-fu), 3 tylko pistolety, 4 tylko pistolety i shotguny, 5 wszystkie broni chyba ze mapa posiada szczegolowe restrykcje
- spectacularness: powoduje wlaczenie slow-motion przy niezwyklych akcjach takich jak wybuch granata. Czestotliwosc od 0 (nigdy) do 100 (zawsze)
- respawnnumber: dla last man standing i teamplay bez zadan
- restartround: 1 oznacza restart rundy, 2 oznacza restart rundy i statystyk
- cashforwin: tylko w trybie teamplay, ustawienie ktore daje nam ilosc zarobionej kasy za wygrana, 0 oznacza ze beda uzyte ustawienia mapy
- cashforlose: tylko w trybie teamplay, ustawienia ktore odejmuja z naszego konta kase za przegrana, 0 oznacza ze beda uzyte ustawienia mapy


Ustawienia i komendy dla graczy
Niemal wiekszosc mozna ustawic w "costumize menu"

Efekty detali

cl_fx: 0 oznacza najnizsze detale, 1 autmatyczne dobieranie detali (standard), 2 najwyzsze detale (dobre do robienia screenshotow)
cl_wavedatail: szczegolu lotu kuli, opcje od 0-4


Opcje dla kamery w 3 osobie


- cam_back: przesuniecie kamery do tylu (-24,128), standard to 90
- cam_up: przesuniecie kamery do gory (-24,24), standard to 12
- cam_right przesuniecie kamery na prawo (-24,24) standard to 0


Komendy panelowe


- hud_r: 0-255 czerwone, niebieskie i zielone skladniki panelu
- hud_g: 0-255
- hud_b: 0-255
- nohud: 1= wylaczenie panelu
- cl_realhud: 1 oznacza brak gracza/broni informacji i celownika
- cl_shadows: 0 brak cieni, 1 cienie graczy, 2 cienie graczy bez widocznego naszego cienia w 1 osobe (standard)
- cl_thirdpersonswitch: 1 = przelaczenie do widoku 3 osoby w czasie uzywania kung-fu
- cl_usepowerup: 1 = podwojne nacisniecie aktywuje bonusa
- cl_laser: 0 = beta 2 laser, 1 = beta 1 laser, 2 = realistyczny laser
- cl_solidcross: standardowo 2, zmiany w zachowaniu i stylu celownika
- r_paintball: pokazuje plamy farby po uderzeniu od kuli







 + DODAJ NOWY TEMAT 




--------------------------------------
Autor: zleev
Aktualizacja: 02·12·2004 - 07:02



 : DRUKUJ 

     




   


f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


Dzisiaj jest Czwartek · 28 Marca · 2024
Strona wygenerowana w 0.042263 sek.