f·p·p · T·S http://ts.fpp.pl |
|||
Manual Komendy konsoli Zmienne dla serwerów - initial_cash: minimalna wartosc pieniedzy jaka dostaje gracz na starcie - roundtime: czas rundy, w sekundach - respawntime: czas pojawienia sie po smierci, w sekundach - slowmatch: 0 bez spowolnien, 1 rezultatem jest ze kazdy za zabojstwo dostaje 1 sekunde slow-motion (patrz dzial manuale-bonusy) - globalslow: wartosci miedzy 0 a 1, sprawi ze cala gra bedzie w trybie slow-motion, 1 oznacza normalna predkosc - nopowerup: 1 oznacza brak bonusow na mapie - realbullet: 0 (standard) oznacza realistyczne predkosci kuli podczas slow-motion, 1 oznacza realistyczne predkosci kuli przez caly czas - usecash: tylko w trybie DM, wartosc 1 ustawi ze kazda bron bedzie mozna kupowac za pieniadze - ammocount: 0 z pelna opcja magazynkow, 1 ralistyczne, 2 przetrwanie, 3 desperado (bez dodatkowej amunicji) - bottalk: teksty botow wyswietlane podczas rozgrywki, 0 oznacza wylaczenie tekstow - weaponstay: w sekundach, oznacza czas w ktorym bron bedzie na ziemi, po uplywie bron znika - theonematch: 0 off, 1 on - lastmanstanding: 0 off, 1 on - weaponrestriction: 0 wszystkie bronie, 1 tylko kung-fu, 2 tylko bron reczna (katana, noze, kung-fu), 3 tylko pistolety, 4 tylko pistolety i shotguny, 5 wszystkie broni chyba ze mapa posiada szczegolowe restrykcje - spectacularness: powoduje wlaczenie slow-motion przy niezwyklych akcjach takich jak wybuch granata. Czestotliwosc od 0 (nigdy) do 100 (zawsze) - respawnnumber: dla last man standing i teamplay bez zadan - restartround: 1 oznacza restart rundy, 2 oznacza restart rundy i statystyk - cashforwin: tylko w trybie teamplay, ustawienie ktore daje nam ilosc zarobionej kasy za wygrana, 0 oznacza ze beda uzyte ustawienia mapy - cashforlose: tylko w trybie teamplay, ustawienia ktore odejmuja z naszego konta kase za przegrana, 0 oznacza ze beda uzyte ustawienia mapy Ustawienia i komendy dla graczy Niemal wiekszosc mozna ustawic w "costumize menu" Efekty detali cl_fx: 0 oznacza najnizsze detale, 1 autmatyczne dobieranie detali (standard), 2 najwyzsze detale (dobre do robienia screenshotow) cl_wavedatail: szczegolu lotu kuli, opcje od 0-4 Opcje dla kamery w 3 osobie - cam_back: przesuniecie kamery do tylu (-24,128), standard to 90 - cam_up: przesuniecie kamery do gory (-24,24), standard to 12 - cam_right przesuniecie kamery na prawo (-24,24) standard to 0 Komendy panelowe - hud_r: 0-255 czerwone, niebieskie i zielone skladniki panelu - hud_g: 0-255 - hud_b: 0-255 - nohud: 1= wylaczenie panelu - cl_realhud: 1 oznacza brak gracza/broni informacji i celownika - cl_shadows: 0 brak cieni, 1 cienie graczy, 2 cienie graczy bez widocznego naszego cienia w 1 osobe (standard) - cl_thirdpersonswitch: 1 = przelaczenie do widoku 3 osoby w czasie uzywania kung-fu - cl_usepowerup: 1 = podwojne nacisniecie aktywuje bonusa - cl_laser: 0 = beta 2 laser, 1 = beta 1 laser, 2 = realistyczny laser - cl_solidcross: standardowo 2, zmiany w zachowaniu i stylu celownika - r_paintball: pokazuje plamy farby po uderzeniu od kuli -------------------------------------- Aktualizacja: 02·12·2004 - 07:02 |
|||
© 2000-2001 f·p·p productions. http://fpp.pl, [email protected] |
|||
Wyrukowano dnia 2024-04-27, 17:59, z
172.69.6.74 (172.69.6.74) Strona dostępna online pod adresem: http://ts.fpp.pl/?pl:pages:show:125::: DRUKUJ | Powrót |