f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 
 





  f·p·p · T·S | Shotguny

Broń

Shotguny

USAS-12

Szybko strzelny czy wręcz automatyczny shotgun (360 strzałów na minutę) jest idealny na bliskie i średnie dystanse dzięki 20 nabojami w magazynku i średniej sile. Niestety broń ta ma dwie znaczące wady - duży odrzut i duża masa. Przy USAS-12 nie powinno używać się dodatkowych broni ponieważ znacznie spowalniają ruchy gracza.

SPAS-12

Podobny do Benelli'ego. Ma większą pojemność magazynka (tylko o jeden nabój), ale jest trochę słabszy. Ma za to mniejszy recoil co ułatwia strzelanie podczas trybu "semi auto".

MOSSENBERG

Jest to najmocniejszy shotgun w grze. Magazynek mieści 8 naboi "Super Magnum 89mm". Posiada tylko tryb "pump action" i nie jest łatwa w użyciu jak pozostałe. Zadaje duże obrażenia przy dużym recoil'u. Dodatkowym utrudnieniem podczas strzelania jest konieczność przeładowania po każdym strzale co dla początkujących graczy może być uciążliwe. Ale łatwo się tego nauczyć - wystarczy strzelać klikając dwa razy pod rząd aby od razu przeładować. Skuteczny jest także na średnie dystanse, ale niestety ma małą częstotliwość strzału.

Benelli M3s90

Jak każdy shotgun zadaje duże obrażenia na małe odległości. Opcja strzału "pump action" pozwala zredukować recoil, ale wpływa to negatywnie na szybkość strzałów. Za to "semi auto" działa na odwrót - można szybko strzelać, ale recoil duży. M3 używa tylko amunicji "Super Magnum" dzięki czemu zadaje duże obrażenia.








 + DODAJ NOWY TEMAT 




--------------------------------------
Autor: [FPP]Jenek
Aktualizacja: 07·12·2003 - 21:01



 : DRUKUJ 

     




   


f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


Dzisiaj jest Piątek · 29 Marca · 2024
Strona wygenerowana w 0.040077 sek.