Tryby rozgrywki
1. DeathMatch (DM) - (kontynuacja gry: 5 sekund po śmierci)
Chyba najbardziej oczywisty, jak i najstarszy z trybów rozgrywki. Wydaje mi się, że tu nie trzeba tłumaczyć, jednym słowem strzelaj i nie umieraj :)
2. TeamDeathMatch (TeamDM lub TDM) - (kontynuacja gry: 5 sekund po śmierci)
Tak jak DM tylko że w drużynach :) Serwer może ustalić Friendly Fire lub też nie, jesli jednak Friendly Fire jest włączony, to celownik będzie przekreślony zielonym krzyżykiem w momencie, kiedy będziemy celować w gracza ze swojej drużyny.
3. TeamPlay (TP) - (kontynuacja gry: 5-15 sekund po śmierci)
Do tego typu rozgrywek przeznaczone są specjalne mapy, na których kupujemy bronie. W tym wypadku jesteśmy ograniczeni zarówno slotami, które określają maksymalną ilość broni, które możemy unieść, jak i pieniędzmi. Na mapach można wygrac na dwa sposoby:
a) Zabijając nieprzyjacieli
b) Wykonując misję w określonym czasie, w określony sposób np: Zhakować komputery.
4. TeamRoundDeathMatch (TeamRDM lub TRDM) - (kontynuacja gry: 5-15 sekund po śmierci)
Podobnie jak TeamPlay, jednak nie mamy żadnych misji do spełnienia, są tylko dwie drużyny z dokładnym punktem do startu na mapie (respawn area), na mapach nie ma żadnych bonusów.
Wszystkie akcesoria trzeba kupić, właczając w to oprócz broni: kamizelkę kuloodporną (kevlar) i granaty. Każdy przedmiot ma określoną cene. Isnieje limit kredytów (standardowo 5000), który wzrasta po zabiciu przeciwnika. Wygrana drużyna będzie mogła używać większego arsenału broni. Drużyna powinna zabić jak najwięcej przeciwników w określonym czasie (standardowo: 3 minuty na rundę). Wygrana drużyna dostaje więcej kredytów (standardowo +2000), przegrani zaś tracą 1000 kredytów. Jeśli żadna z drużyn nie wygra (draw,) to obydwie drużyny tracą 1000 kredytów. Każda z drużyn używa unikalnych modeli.
-------------------------------------- Author: [FPP]Jenek Last modified: 06·12·2004 - 09:01
: PRINT
|